Работа кај нас
Сподели
Викинг вработува консултант за културна размена и туристички производи Град Скопје Работни задачи и одговорности: - Продажба на сите програми за размена на агенцијата; - Продажба на сите туристички услуги на агенцијата (авионски билети, осигурувања); - Рекламирање и претставување на продуктите и услугите пред потенцијалните клиенти; - Услужување и консултирање на клиенти; Кандидатот треба да има: - Претходно учество во програмата за размена (WAT USA и др.) - Искуство во продажба на туристички производи и услуги; - Владеење на англиски јазик (и/или друг) - Одлични компјутерски способности; - Искуство во комуникацијата и работата со клиенти; - Искуство во продажба на авионски билети и поседување на IATA UFTAA и диплома AMADEUS ќе се смета за предност; Потребни знаења: - Комуникациски вештини; - Вештини во услужување на клиенти; - Вештини за работа во тим; - Вештини за организирање на времето; Фирмата нуди: - Редовна плата и бонуси, сврзани со постигнатите резултати; - Професионално развивање во областа на туризмот; - Ефикасна обука на работното место; - Интересна работа во млад и динамичен тим; - Постојан контакт и средби со клиенти; Ве молиме испратата Ваша автобиографија и мотивациско писмо на e-mail: info@vikingtravel.mk, со позицијата за која аплицирате. САМО апликациите кои ќе влезат во потесен круг, ќе бидат контактирани. |